Pentru Experți

Cine poate deveni Expert al portalului ConsultExpert.md?

Expert poate deveni orice specialist (începător sau calificat), care s-a înregistrat în calitate de Expert şi care îşi expune opinia personală, prin plasarea ei pe portal, răspunzând la întrebarea Clientului.

Prietenii şi rudele vă solicită deseori sfaturi într-un anumit domeniu, iar Dumneavoastră îi ajutaţi cu plăcere? Puteţi face acelaşi lucru utilizând platforma oferită de portalul ConsultExpert.md!

 Expert poate deveni orice persoană care deţine cunoştinţe suficiente într-un domeniu şi este interesată să beneficieze de produsele puse la dispoziţia utilizatorilor de portalul ConsultExpert.md.

 Pentru a putea oferi consultaţii în anumite categorii, cum ar fi „Jurisprudență”, „Medicină”, „Psihologie” etc., trebuie să aveţi cunoştinţe şi experienţă profesională în domeniile respective.

 Utilizând produsele oferite de portalul ConsultExpert.md, nu veţi mai fi nevoit să bateţi drumurile în căutarea unui loc de muncă, să vă înregistraţi în calitate de antreprenor, să cheltuiţi bani pentru închirierea unui birou şi pentru promovarea serviciilor Dumneavoastră. Consultaţiile on-line vă vor aduce recunoştinţa clienţilor şi faima unui adevărat profesionist.


Beneficiile si avantajele portalului ConsultExpert.md pentru Expert


Prin înregistrarea pe portalul ConsultExpert.md, Expertul îşi deschide o Reprezentanţă personală în lumea virtuală! Datorită activităţilor de promovare desfăşurate de portal, puteţi deveni cunoscut atât în Moldova, cât şi în afara frontierelor ei.

1. Publicitate si atragere de noi clienți.

Noi desfăşurăm activităţi de promovare şi popularizare a portalului ConsultExpert.md în toate localităţile Republicii Moldova, precum şi în străinătate, asigurând zilnic un  trafic mare de vizitatori unici. Colaborând cu noi în calitate de Expert, veţi deveni cunoscut unui număr impresionant de utilizatori ai portalului, oferirea de consultaţii on-line fiind una dintre cele mai eficiente modalităţi de atragere a clienţilor.

2. Posibilitatea de a câştiga bani stând acasă.

ConsultExpert.md este o modalitate simplă, uşoară şi interesantă de a obţine un venit suplimentar fără a ieşi din casă. Puteţi câştiga bani prin oferirea de consultaţii individuale, servicii, lecţii etc. Activitatea Dumneavoastră pe portalul ConsultExpert.md constă în prestarea serviciilor de calitate, iar acesta o puteţi face din orice loc convenabil pentru Dumneavoastră, singura condiţie fiind accesul la reţeaua globală de internet.

3. Promovare prin organizarea activităţilor de grup.

Prin desfăşurarea de consultaţii, cursuri, lecţii, traininguri, conferinţe on-line pentru un grup deschis sau închis de Clienţi sau Experţi, aveţi posibilitatea să vă promovaţi serviciile şi să fiţi remarcat pentru calitatea excelentă a acestora.

4. Program de lucru flexibil – Dumneavoastră alegeţi timpul potrivit pentru activitate.

Portalul vă oferă posibilitatea de a stabili un program individual de interacţiune cu   Clienţii (dimineaţa, după-amiaza, seara sau noaptea), precum şi numărul de ore consacrate consultaţiilor.

5. Dezvoltarea personală.


În procesul de interacţiune cu clienţii, Dumneavoastră, fără îndoială, vă veţi ridica nivelul de dezvoltare profesională. Pe site puteţi compara răspunsul Dumneavoastră cu cele oferite de alţi Experţi, iar comunicarea directă dezvoltă abilităţile de interacţiune şi negociere. Totodată, accesarea produselor portalului vă va permite să îmbunătăţiţi abilităţile de utilizare a mijloacelor moderne de comunicare prin internet.


6. Creșterea în carieră.

Activitatea de Expert web poate să vă aducă o mare popularitate şi un renume în localitatea sau regiunea Dumneavoastră, precum şi printre specialiştii din acelaşi domeniu, iar aceasta influenţează direct şi pozitiv asupra şanselor Dumneavoastră de avansare în carieră, de obţinere a unei oferte de muncă mai avantajoase şi prestigioase şi, fără îndoială, de creştere a veniturilor proprii.

7. Posibilitatea de interacțiune comodă cu clienții.

Unii Clienţi preferă să primească consultaţii profesioniste, să participe la activităţi de instruire şi perfecţionare fără a consuma timp pentru a se deplasa în biroul unui specialist, în special în condiţiile traficului urban. La fel, de serviciile Dumneavoastră vor putea beneficia şi clienţi din alte localităţi sau din străinătate. Portalul ConsultExpert.md pune la dispoziţia utilizatorilor un sistem absolut nou, mult superior, de prestare a serviciilor la distanţă.

8. Înregistrarea rapidă a Reprezentanței virtuale.

Este foarte uşor să vă începeţi activitatea pe portalul ConsultExpert.md. Pentru a deveni posesorul unei Reprezentanţe virtuale nu trebuie decât să dispuneţi de un calculator şi conexiune la internet, iar înregistrarea este foarte simplă! Completaţi formularul de înregistrare, iar pe adresa de e-mail indicată veţi primi codul de acces la Biroul Dumneavoastră personal.

9. Acces la Programul de parteneriat al Experților.

Programul de parteneriat presupune obţinerea, în condiţii de reciprocitate, a unui tratament VIP din partea celorlalţi Experţi, în cazul solicitării serviciilor acestora.

Cum încep ?


Mai întâi de toate este necesar să citiţi cu atenţie Regulamentul de aderare, care este obligatoriu pentru Experţi. Textul Regulamentului de aderare îl puteţi găsi aici. Acceptând clauzele Regulamentului, trebuie să vă înregistraţi în calitate de Expert. 

Cum să-mi confirm specializarea ?


La completarea datelor din „Biroul personal” veţi fi rugat să vă confirmaţi specializarea – specialist începător sau calificat. Doar persoanele cu studii superioare în domeniu vor obţine statutul de „specialist calificat” – o ştampilă cu imaginea „Toca absolventului”. Pentru a primi însemnul „Toca absolventului” trebuie să remiteţi în adresa administraţiei  copia scanată a originalului diplomei de studii / certificatului / licenţei etc. în domeniul selectat. Însemnul „Toca absolventului” va contribui la ridicarea statutului Dumneavoastră şi, ca urmare, la creşterea reputaţiei şi credibilităţii în ochii Clienţilor, deoarece mulţi dintre Utilizatori, înainte de a se adresa unui anumit Expert, vor să fie siguri că acesta dispune de calificarea necesară. Totodată, administraţia portalului ConsultExpert.md garantează că nicio informaţie cu caracter personal referitoare la studiile şi experienţa Dumneavoastră nu va fi transmisă către terţi fără acordul Dumneavoastră expres.

Domeniul care aș vrea să ofer consultații nu se regăsește printre categoriile propuse pe portal

În acest caz vă rugăm să ne expediaţi un mesaj, indicând numele de înregistrare, precum şi categoria pe care o propuneţi. Ca urmare a examinării acestei cereri, administraţia site-ului ar putea adăuga o nouă categorie pentru Dumneavoastră.

Biroul personal virtual al Expertului 

Biroul personal este reprezentanţa virtuală a Expertului în reţeaua globală internet, de aceea este extrem de important să acordaţi o atenţie maximă completării datelor din profil.

Pentru început recomandăm să vizitaţi Birourile personale ale specialiştilor portalului ConsultExpert.md cu un rating înalt. 

Prin intermediul Biroului personal puteţi comunica cu Utilizatorii portalului. 

Aici:

- găsiţi întrebările adresate Dumneavoastră şi întrebările Dumneavoastră adresate altor Experţi;

- puteţi selecta din toate întrebările pe cele care vă interesează pe Dumneavoastră personal – cele înregistrate în ziua respectivă, cele fără răspunsuri etc.;

- aveţi posibilitatea de a modifica/completa datele personale;

- vă puteţi abona sau dezabona de la „corespondenţa distribuită”;

- plasaţi datele personale pe care credeţi că orice Client trebuie să le cunoască.

 Regulile portalului referitoare la completarea datelor personale ale Expertului în Biroul virtual:

- Expertul indică numele şi prenumele său. Ca excepţie, Expertul poate oferi consultaţii folosind un pseudonim. Se interzice utilizarea oricăror denumiri sau înscrisuri nedescifrabile.

- Expertul plasează o fotografie proprie. În cazul anonimatului fotografia nu se plasează. Se interzice plasarea altor imagini în locul destinat fotografiei personale. Important! Profilul general şi fotografia apar în catalogul general al Experţilor la compartimentul „TOP-ul experţilor” etc., fapt ce contribuie la formarea unei imagini pozitive despre Dumneavoastră.

-  Expertul indică localitatea sa de reşedinţă. Acest fapt va favoriza prestarea consultaţiilor private Clienţilor din localitatea Dumneavoastră.

- Expertul plasează o scurtă informaţie biografică.

- Expertul indică domeniul de consultare (jurisprudenţă, medicină, psihologie etc.).

- La dorinţă, Expertul poate plasa şi alte informaţii utile potenţialilor Clienţi (articole, publicaţii, manuale, exemple de succes etc.).

- Expertul poate plasa aici anunţuri pentru clienţi, informaţii despre seminare, lecţii, graficul activităţilor, condiţiile şi parametrii tehnici pentru participare la activităţi.

Se interzice plasarea în Biroul personal (inclusiv camuflat) a datelor personale de contact: e-mail, telefon, ICQ, Skype, adresă de FaceBook etc.

TOP-ul Experților pentru ultimile 7 zile

În fiecare zi la ora 00:00 se actualizează informaţia despre cei mai buni 6 (şase) Experţi ai portalului din ultimele 7 zile. 

Sistemul computerizat automat include în TOP pe acei Experţi care au acumulat cel mai înalt rating potrivit evaluărilor Clienţilor, luându-se în calcul şi numărul răspunsurilor date de Experţi în ultimele 7 zile.

 Dacă ratingul a doi Experţi coincide, sistemul ia în calcul ratingul Experţilor pentru ultimele 30 de zile.

În profilul Expertului va apărea o menţiune referitoare la numărul titlurilor de „Cel mai bun Expert al portalului” deţinute de acesta.

 Evaluarea Expertului se efectuează în funcţie de următoarele elemente (în ordinea priorităţii):

- timpul aflat on-line;

- aprecierile şi comentariile Clienţilor, în special pentru răspunsurile la întrebările VIP;

- gradul de completare a Biroului personal cu informaţia solicitată, inclusiv fotografie;

- deţinerea statutului de „specialist calificat”.

Administraţia site-ului stimulează Experţii care contribuie la optimizarea portalului, inclusiv completează chestionarele solicitate. Totodată, ratingul Expertului poate fi scăzut dacă acesta a fost sancţionat pentru nerespectarea prezentelor reguli.

Cred că ratingul meu a fost calculat greșit


Acest fapt este puţin probabil. Este mai degrabă posibil ca Dumneavoastră să nu fi observat sau să nu fi luat în calcul o apreciere joasă din partea vreunui Client sau întrebarea pentru care aţi avut un vot pozitiv să fi fost blocată de moderator.

Consider că nu am fost evaluat corect. Pot solicita eliminarea evaluării respective ? 

Noi nu eliminam evaluările date de clienţi. Încercaţi să aflaţi motivele nemulţumirii Clientului şi să reparaţi greşeala, îmbunătăţindu-vă astfel calificativele primite.

Consultațiile private


Clientul poate expedia Expertului o întrebare privată. În acest caz întrebarea Clientului şi răspunsul Expertului nu vor putea fi vizualizate de alţi Utilizatori ai portalului în compartimentul „Toate întrebările”, acestea vor apărea exclusiv în „Biroul personal” al Expertului. Anunţul despre primirea unui mesaj privat va fi afişat în „Agentul Expertului”, precum şi printr-un mesaj informativ la adresa de e-mail a Expertului, expediat de portalul ConsultExert.md. Expertul poate bloca primirea de mesaje de la alţi Experţi şi/sau Clienţi prin includerea acestora în „Lista neagră”. În corespondenţa privată Expertul trebuie să fie amabil şi corect în raport cu interlocutorul. În cazul plângerilor din partea Clienţilor, administraţia îşi rezervă dreptul de a bloca utilizarea acestui serviciu de către Expertul care nu respectă regulile portalului. Este interzisă expedierea de către Experţi a mesajelor cu caracter publicitar – distribuirea aceluiaşi tip de mesaj către mai mulţi Experţi sau Clienţi fără acordul portalului ConsultExpert.md

Теle/Videoconferințe


Teleconferinţa reprezintă un chat video comandat şi plătit de către Expertul care organizează o anumită activitate pentru un grup de persoane  (lecţie, curs, atelier de lucru, seminar, conferinţă etc.). La teleconferinţă poate participa orice Utilizator înregistrat, indiferent de localizarea geografică a acestuia, care a primit o invitaţie specială de la Expert. Toată informaţia cu privire la tematica şi orarul teleconferinţei, inclusiv parametrii tehnici pentru echipamentul Clientului, este plasată de Expert în Biroul personal.

Cum încep comunicarea cu un Client ?


Comunicarea poate fi începută în exclusivitate de către Client. Expertul poate iniţia un dialog doar cu Clienţii care anterior i-au adresat întrebări şi cărora le-a răspuns. Pentru aceasta faceţi clic pe secţiunea „Consultaţiile mele” din Biroul personal şi selectaţi numele Clientului cu care doriţi să comunicaţi.

Ce este Agentul Expertului ?


Agentul Expertului este o aplicaţie Windows, cu o pictogramă pe panoul de comandă (cum ar fi ICQ sau Skype), care vă permite să păstraţi legătura cu portalul ConsultExpert.md chiar şi atunci când nu sunteţi pe site. Iconiţa Agentului începe să clipească la primirea unui mesaj nou. În plus, dacă Agentul este activat, pe portalul ConsultExpert.md va apărea menţiunea că sunteţi on-line, ceea ce creşte probabilitatea primirii de mesaje private din partea Clienţilor. Recomandăm să lăsaţi Agentul Expertului deschis atunci când sunteţi on-line, pentru că acest lucru înseamnă că sunteţi disponibil pentru comunicare cu alţi Utilizatori.

Din ce cauză sunt la coada listei experților din compartimentul meu ?


Experţii sunt afişaţi în funcţie de ratingul lor.

Experţii on-line sunt plasaţi înaintea celor off-line.

Un alt motiv este că nu aţi completat toate câmpurile obligatorii din profilul Dumneavoastră, nu aveţi fotografie sau nu aţi confirmat specializarea.

Cum răspund la întrebare ?

Răspunsurile Experţilor la întrebările vizitatorilor se oferă gratuit. Răspunsul trebuie să cuprindă opinia Expertului referitor la obiectul întrebării şi, dacă este necesar, referinţa la lege (în cazul în care întrebarea este din domeniul „Jurisprudenţă”.)

Nu sunt admise răspunsurile:

- fără conţinut informativ (de exemplu „nu cunosc”, „trebuie să mă gândesc”, „bună întrebare” etc.);

- incorecte şi care induc Clientul în eroare;

- cu un conţinut publicitar, ce conţin datele de contact ale Expertului (toată informaţia despre autorul răspunsului este conţinută în Biroul personal, precum şi în semnătura plasată în mod automat de sistem);

- în care Expertul solicită recunoştinţă, apreciere;

- transliterate (în limba rusă, dar cu litere latine) și/sau ÎN ÎNTREGIME CU MAJUSCULE, și/sau cu caractere evidenţiate.

Răspunsurile date cu încălcarea acestor cerinţe vor fi eliminate de către moderator. În cazul unor încălcări repetate, administraţia îşi rezervă dreptul de a şterge (suspenda) Biroul personal al Expertului.

Dacă alţi Experţi au răspuns deja la întrebare, răspunsul Dumneavoastră poate fi plasat doar dacă el completează semnificativ răspunsurile precedente sau dacă nu sunteţi de acord cu acestea. Discuţiile în contradictoriu (polemicele) între Experţi se permit doar prin intermediul mesajelor private.

Ce reprezintă Programul de parteneriat al portalului ConsultExpert.md ?  

În prezent Programul de parteneriat este în proces de definitivare. Ulterior, condiţiile acestuia vor fi aduse la cunoştinţa Experţilor. Conceptul Programului constă în a crea beneficii suplimentare pentru Experţi, precum şi o platformă de comunicare şi conlucrare între aceştia, inclusiv pentru prestarea reciprocă a serviciilor la condiţii avantajoase etc.

Ce pot face dacă răspunsul meu a fost blocat de moderator ?

În momentul în care unul dintre răspunsurile Dumneavoastră a fost blocat, veţi primi un e-mail cu numele moderatorului şi cauza blocării. Vă rugăm să citiţi cu atenţie regulile portalului, posibilele motive de blocare şi vă îndemnăm să respectaţi cu stricteţe normele de interacţiune stabilite de portalul ConsultExpert.md.

Ce pot face dacă Biroul meu personal a fost suspendat de moderator ? 

În momentul în care Biroul Dumneavoastră este blocat, moderatorul vă expediază un e-mail cu numele sau, precum şi cauza suspendării. Vă rugăm să citiţi cu atenţie regulile portalului, posibilele motive de suspendare şi vă îndemnăm să respectaţi cu stricteţe normele de interacţiune stabilite de portalul ConsultExpert.md. Pe perioada suspendării Biroului aveţi dreptul să utilizaţi produsele portalului numai în calitate de Client. Pentru a lua cunoştinţă de regulile de interacţiune, accesaţi secţiunea „Pentru Clienţi”.

Ce înseamnă licitație ?


Prin licitaţie se înţelege solicitarea unui Client adresată unui grup de Experţi, prin care anunţă despre consultaţia / serviciul privat pe care îl solicită. Clientul poate indica suma pe care este dispus să o plătească sau poate solicita de la Experţi o ofertă de preţ pentru o astfel de consultaţie / serviciu. Toate ofertele pot fi vizualizate pe pagina „Licitaţie”. Puteţi participa la licitaţie, specificând preţul pe care îl solicitaţi pentru consultaţia / serviciul respectiv şi expediind Clientului un mesaj privat cu condiţiile Dumneavoastră. Numai Expertul selectat va primi răspuns de la Client cu confirmarea acceptului pentru serviciile respective.


Pot fi remunerat pentru activitățile desfășurate pe portalul ConsultExpert.md ?  


La momentul actual Programul de obţinere a remunerării directe de la Client este în proces de definitivare. Acesta va fi ulterior adus la cunoştinţa Experţilor. Conceptul Programului constă în a permite remunerarea directă a Expertului de către Client pentru serviciile prestate.


Cum pot recruta Clienți noi ?


Pentru a atrage un număr cât mai mare de Utilizatori, care mai târziu vă pot deveni Clienţi, urmaţi câţiva paşi simpli:

 Creaţi-vă un Biroul personal atractiv şi competitiv. Biroul personal este faţa Reprezentanţei Expertului. Acesta trebuie să cuprindă informaţie atractivă şi utilă Clienţilor.

 Fiţi cât mai mult timp on-line. De foarte multe ori Clienţii au nevoie de consultaţia Expertului imediat. De aceea, pentru a atrage cât mai mulţi clienţi, încercaţi să răspundeţi cât mai prompt la întrebările acestora. Pentru aceasta instalaţi pe computerul DumneavoastrăAgentul Expertului şi veţi fi informat instant despre solicitările şi întrebările Clienţilor.

 Răspundeţi la întrebări. Doar răspunsurile rapide, clare şi profesioniste îl pot determina pe Client să vă aprecieze înalt, ceea ce vă permite să urcaţi în rating. Competiţia deschisă şi transparentă vă va ajuta să vă demonstraţi profesionalismul, iar aceasta este o cale sigură de atragere a noilor Clienţi.

 Plasaţi microanunţuri de publicitate pe toate paginile portaluluiori creaţi un anunţ publicitar în Biroul personal.

 Participaţi la proiectul „Ofertele Expertului”: un produs conceptual nou, plasat pe prima pagină a portalului, unde zilnic se publică ofertele a 4 Experţi. Aceasta permite atragerea atenţiei vizitatorilor portalului asupra ofertelor şi serviciilor Expertului şi stimulează vizitatorii să navigheze în Biroul personal al Expertului. Puteţi solicita informaţii suplimentare despre acest produs expediind un mesaj administraţiei portalului.

 Legaţi prietenii: mai detaliat despre acest produs citiţi în continuare la secţiunea Cine sunt „Prietenii mei”?

 Organizaţi evenimente de grup: utilizând produsul Tele/videoconferinţă, creşteţi şansele Dumneavoastră de a atrage noi clienţi şi de a vă promova serviciile private.


Ce înseamnă «Oferta Expertului» ?


„Oferta Expertului” este un produs conceptual nou, plasat pe prima pagină a portalului, unde zilnic se publică ofertele a 4 Experţi. Aceasta permite atragerea atenţiei vizitatorilor portalului asupra ofertelor şi serviciilor Expertului şi stimulează navigarea în Biroul personal al Expertului. Produsul „Oferta Expertului” este disponibil doar Experţilor care au fost incluşi cel puţin o dată în TOP-ul Experţilor. Puteţi solicita informaţii suplimentare despre acest produs expediind un mesaj administraţiei portalului.


Ce reprezintă Unitățile Convenționale și cum pot fi obținute acestea ?


Administraţia portalului va aprecia contribuţia Dumneavoastră la promovarea şi popularizarea portalului, la completarea compartimentelor informaţionale ale acestuia, la dezvoltarea bazelor de date de monografii, modele ale acte juridice, aportul la optimizarea şi eficientizarea funcţionalităţii portalului etc. Pe paginile respective Veţi găsi valoarea contribuţiei în Unităţi Convenţionale.

La solicitare, Unităţile Convenţionale pot fi procurate de la administraţia portalului.

Unităţile Convenţionale nu pot fi transmise altor utilizatori.

Unităţile Convenţionale neutilizate nu pot fi convertite în mijloace băneşti, acestea servind doar pentru procurarea de servicii sau bunuri oferite de portal sau partenerii portalului. La lichidarea Biroului personal de pe portalul ConsultExpert.md, Unităţile Convenţionale neutilizate se anulează automat.

Cum să evit comunicarea nedorită pe portalul ConsultExpert.md ? 

Accesaţi Biroul personal, iar în secţiunea „Poşta personală” apăsaţi butonul „Adăugaţi interlocutorul în lista neagră”. Persoana respectivă nu va mai putea să vă contacteze. Pentru a elimina interlocutorul din lista neagră faceţi click pe secţiunea „Lista neagră” din bara de meniu şi eliminaţi bifa respectivă.

Pot să primesc consultații de la un alt Expert ?

Da, în acest caz Dumneavoastră aveţi calitatea de Client. Pentru a lua cunoştinţă de regulile de comunicare, accesaţi compartimentul „Pentru Clienţi”.

Cine sunt "Prietenii Mei" ?


Prieten se consideră persoana care a navigat pentru prima dată pe portalul ConsultExpert.md de pe pagina Biroului Dumneavoastră sau la invitaţia Dumneavoastră, iar ulterior s-a înregistrat pe site. Adresa permanentă a Biroului personal poate fi vizualizată pe pagina „Invită prieteni” sau prin apăsarea butonului „Obţineţi codul” din  Biroul personal. Puteţi plasa linkul invitaţiei pe paginile Dumneavoastră din în reţelele sociale (Vkontakte, Facebook, Одноклассники) sau la orice plasare pe internet a informaţiei personale: pe forumurile de discuţii, pe blog, în semnătura de e-mail, utilizând pictograma corespunzătoare. De asemenea, puteţi trimite invitaţii prin mesaje directe de pe adresa personală de e-mail la adresele de e-mail ale prietenilor. Pentru fiecare Prieten invitat primiţi Unităţi Convenţionale. Informaţiile despre numărul de Unităţi Convenţionale primite, lista prietenilor şi alte date utile le puteţi găsiţi oricând pe pagina „Prietenii mei” din Biroul personal.


Cum pot suspenda statutul de Expert al portalului ConsultExpert.md ? 

Puteţi suspenda statului de Expert prin selectarea opţiunii „În vacanţă” din Biroul Dumneavoastră personal. Ulterior puteţi oricând reactiva statutul Dumneavoastră de Expert al portalului  ConsultExpert.md.

Pot participa și eu la eficientizarea portalului ConsultExpert.md ? 

Da, desigur, aşteptăm cu plăcere sugestiile Dumneavoastră. Dacă aţi întâmpinat vreo problemă la utilizarea portalului, expediaţi-ne un mesaj (poate fi şi anonim), inclusiv cu propuneri de optimizare, pe care le vom examina cu atenţie şi de care, cu siguranţă, vom ţine cont. În funcţie de caracterul sugestiilor Dumneavoastră, vă vom ţine la curent cu măsurile luate de administraţie, precum şi vă vom mulţumi prin suplimentarea contului Dumneavoastră cu Unităţi Convenţionale, pe care le veţi putea folosi în scopuri personale.


Regulamentul de aderare | Înregistrare